Klubmodul henter siden
Aquacamp uge 26 - 40 tilmeldte
Tilmeldingsfrist er overskredet

Aqua Camp er for børn i alderen ca. 7-12 år.

Lige nu 40 tilmeldte!

Ugen består af aktiviteter på land og i vand, fordelt hen over dagen.
I svømmehallen vil vi beskæftige os med almindelig svømmeundervisning, så alle børn bliver super svømmere, men vi vil også lave anderledes aktiviteter som livredning.
Aktiviteterne på land vil primært foregå udenfor - send meget gerne gode tanker om godt vejr til de højere magter.

Hver morgen start vi fælles i svømmeklubbens klublokale (1. sal i Holstebro Badeland) og vi slutter af i klublokalet, hvor vi vil samle op på dagens aktiviteter og der vil blive serveret frugt.

Fredag plejer vi at tage i friluftsbadet hvis vejret tillader det.

Praktiske:
Børnene bliver inddelt i hold á ca. 15 børn alt efter svømmefærdigheder, så vi kan ikke garantere at man kommer på hold med en ven/veninde, hvis der er stor forskel i færdigheder.
Dog er det muligt at flytte lidt rundt, hvis der er sket en fejlplacering.

Vi opfordre til at der bliver skrevet navn og telefonnummer i det jeres børn medbringer i ugens løb og lad venligst være med at give dem det nyeste og dyreste tøj på. Vi oplever desværre hvert år at børn glemmer tøj og lignende. Check evt. hver dag om dit barn har fået alt med hjem igen.

Børnene skal medbringe
- Stor og sund madpakke til hele dagen (det er muligt at få den i køleskabet) - del den evt. op i 2
- Drikkedunk
- 2 Håndklæder
- Badetøj og evt. dykkerbriller
- Praktisktøj/sportstøj og sko til udendørs aktiviteter (ikke sandaler eller klipklapper)

Der er mulighed for tilkøb af pasning fra 7.30-9 samt 15.16.30.
Pasning koster 200 kr. ekstra.
Tilmeldte
47 /60