KÆRE MEDLEMMER.

Vi glæder os helt vildt til at komme i gang igen efter en skøn juleferie.
Svømmetræningen starter i næste uge (10/1).

Der er forsat covid-19 i samfundet, og der er udstukket nogle retningslinjer, restriktioner og givet en del gode råd.

MUNDBIND
Besøgende tilskuere, brugere, publikummer, elever og lignende på 12 år og derover samt medarbejdere og andre personer tilknyttet det pågældende lokale skal have tildækket mund og næse ved brug af mundbind eller visir, når de befinder sig i følgende lokaler:

· Lokaler, hvor der udøves idræts- og foreningsaktiviteter, herunder svømmehaller, idrætshaller, træningscentre og foreningslokaler.

Mundbind skal selvfølgelig ikke være på i bassinet

GODE RÅD:
  • Alle skal huske at spritte hænder, når I ankommer til svømmehallen.
  • Vi opfordrer til at du/I først går ind i omklædningsrummet tidligst 15 minutter før du skal svømme, og forsøger at være ude igen ca. 15 minutter efter du er kommet op af bassinet, gå eventuel i bad hjemme efter aktiviteten
  • Brug skabene i omklædningsrummet eller tag dit tøj i en taske og med ind i hallen.
  • Hold bænkene i omklædningsrummet frie, så er det nemmere at tørre dem af.
  • Svømmehallen er kun for dem, der skal svømme. Forældre og søskende eller andre ledsagere må følge ned i svømmehallen, men skal efterfølgende vente i klublokalet eller rende et ærinde imens.
    • Dette gælder ikke hvis man går på søstjerneholdet hvor forældrene er med i vandet eller hvis man har fysisk brug for en ledsager. .
  • Svømmerne må gerne vente i soppebassinet på, at det bliver deres tur, men det er strengt forbudt at benytte de andre bassiner.

• Sociale aktiviteter i forbindelse med aktiviteten enten aflyses eller holdes på et absolut minimum

Hvis du har symptomer eller er testet positiv skal du blive væk fra svømmehallen. Giv gerne besked hvis du testes positiv efter træning så holdkammeraterne kan orienteres og testes efterfølgende.

Hvis I har spørgsmål eller udfordringer, så er I meget velkomne til at kontakte enten personalet i hallerne eller bestyrelsen.

Vi håber på en skøn og sygdomsfri sæson

Vi glæder os til at se jer :) Hilsen Holstebro Svømmeclub

OL PARTNERE